Het vinden en behouden van toptalent kan een uitdaging zijn. Er zijn heel wat drempels die werkgevers doen aarzelen om anderstalige nieuwkomers te rekruteren. Maar wist je dat 80% van de werkgevers die deze uitdaging aangingen positieve resultaten rapporteert?
Sta op en laat je daden spreken!
De 'Daden boven woorden' campagne daagt organisaties uit om voorbij taalbarrières te kijken en de talenten te ontdekken die anderstalige nieuwkomers te bieden hebben. Ontdek hoe het omarmen van diversiteit je kan helpen bij het aantrekken en behouden van toptalent in een competitieve arbeidsmarkt. We delen praktische tips om meer sollicitanten te bereiken en krachtige tools om succesvolle aanwervingen te realiseren. Doe vandaag mee en bouw aan een inclusieve en bloeiende werkplek!
Wat kan je verwachten
Duidelijke verwijzing naar de taaldrempel
Het draait om actie, niet alleen om woorden. Hoewel we de taaldrempel erkennen, laten we ons er niet door tegenhouden. We begrijpen dat taal van cruciaal belang is, maar geloven dat daden luider spreken. Het gaat om het omarmen van mogelijkheden, ongeacht taalbarrières. Doe mee en laat je daden het verhaal vertellen!
Actieve aansporing om verder te kijken
'Daden Boven Woorden' moedigt aan om obstakels te overwinnen en de bijzondere talenten en ervaringen van sollicitanten te omarmen. Bij ons draait het niet alleen om wat er gezegd wordt, maar om wat er gedaan wordt. Doe mee en ontdek hoe het erkennen van diversiteit de sleutel is tot succes!
Dubbele betekenis voor focus op daden
De campagne moedigt niet alleen aan tot het overwinnen van taalbarrières, maar benadrukt ook het belang van concrete acties.
Geen ruimte voor stigmatisering
Er wordt ingezet op een inclusieve aanpak zonder stigmatisering. Iedereen verdient gelijke kansen.